Friday 4 March 2011

UNDI PAS MASUK SYURGA


1.  Masya Allah, apa dah jadi ni? Undi PAS masuk syurga?

2.  Apa nak jadi dengan umat Islam di negara ini terutama ahli-ahli PAS?

3.  Setiap undi menjanjikan SYURGA??

4.  Ini fatwa baru yang ditabur merata-rata di kawasan N28 DUN Kerdau sebagai bahan untuk memancing undi. Apakah Mursyidul Am PAS, Nik Aziz Nik Mat merestui fatwa ini? Bagaimana pula pandangan Presiden PAS, Hadi Awang?

5.  Apa pula pendapat alim ulamak PAS di serata Malaysia, apakah fatwa ini benar? UNDI PAS DAN GERENTI MASUK SYURGA....!!

6.  Kalau undi PAS d N28 Kerdau ini dijanjikan syurga, bagaimana pula pengundi-pengundi lain yang tidak mengundi PAS? Bagaimana status atau kedudukan ahli keluarga PAS, ibu, ayah, tok, nenek, moyang dan seterusnya yang terdahulu yang telah kembali kerahmatullah yang tidak menjadi ahli dan tidak pun mengundi PAS? Logiknya mereka MASUK NERAKA??...Masyallah....!!

7.  Makanya pengundi-pengundi bukan Islam bila undi PAS juga akan masuk syurga..??

8.  Mudahnya PAS mengeluarkan fatwa semata-mata untuk mendapat undi. Sanggup gadaikan agama untuk undi. Sanggup jual agama kerana hendakkan undi....

9.  Oleh itu wahai ahli-ahli dan penyokong PAS, kamu tak perlu susah-susah buat amal ibadat, solat, puasa, sedekah, zakat dan lain-lain lagi sebab jika nak masuk syurga hanya dengan mengundi sahaja..mudah kan??

10.  Kepada umat Islam yang seagama dengan Apo-tu-jang jangan terpedaya dengan tipu dakyah songsang PAS ini. Jangan kita terpesona dengan fatwa ini. Allah yang menjanjikan syurga kepada umat Islam yang bertaqwa dan beriman denganNya, yang melaksanakan segala perintah dan menjauhi segala laranganNya.

No comments:

Post a Comment